Вплив температури стінки напіввагона і наявності зони протаювання в матеріалі на процес розморожування сипучого вантажу
DOI:
https://doi.org/10.18524/0367-1631.2011.48.162453Анотація
Розглянуто проблему достовірності розрахунків "плівкового" розморожування мерзлих сипучих вантажів в залізничних піввагонах за відомими математичними моделями. Представлені результати експериментальних досліджень зміни температури стінки піввагона (поверхні матеріалу). З урахуванням результатів експериментальних досліджень рекомендовано введення поправочного коефіцієнта в найбільш адекватну математичну модель для визначення товщини талої зони матеріалу, що розморожується. Це дозволило істотно підвищити достовірність результатів розрахунків в початковий період розморожування сипучого вантажу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Фізика аеродисперсних систем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).