Вплив температури стінки напіввагона і наявності зони протаювання в матеріалі на процес розморожування сипучого вантажу

Автор(и)

  • Т. А. Сагала Одеська державна академія холоду
  • М. М. Кологривов Одеська державна академія холоду

DOI:

https://doi.org/10.18524/0367-1631.2011.48.162453

Анотація

Розглянуто проблему достовірності розрахунків "плівкового" розморожування мерзлих сипучих вантажів в залізничних піввагонах за відомими математичними моделями. Представлені результати експериментальних досліджень зміни температури стінки піввагона (поверхні матеріалу). З урахуванням результатів експериментальних досліджень рекомендовано введення поправочного коефіцієнта в найбільш адекватну математичну модель для визначення товщини талої зони матеріалу, що розморожується. Це дозволило істотно підвищити достовірність результатів розрахунків в початковий період розморожування сипучого вантажу.

Біографії авторів

Т. А. Сагала, Одеська державна академія холоду

Sagala T.A.,

М. М. Кологривов, Одеська державна академія холоду

Kologrivov M.M.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-04-04

Номер

Розділ

Тепломасобмін